visa vad du känner!

tjoohoo..
midsommarhelgen var myys.. va bara hemma.. men hade trevligt folk över =)
borde göras om tycker man..
å igår så var jag på bio. självklart så var det ju SATC man såg..
asså fiolmen e ju helt underbar.. den tåls å se ett par ..många fler gånger...
ååh me love.. blir ju hlet glad bara jag tänker på den..
så den är alltså ett måste.. ;p
idag.. så var jag hemmaq hos kusinvitamin.. veronica.. fick ett underbart fint armband utav henne..
som hon köpt i polen.. tack än en gång =) ( ja jag menar det, haha)


asså en grej.. kan man köpa någon lycka?
jag vet att jag tänker på tok för mycket..
men om man får flash backs. eller bara känner sig helt usel..
så blir jag så.. jag borde inte tänka så mycket..
då vet jag att allt bara blir fel tillslut.. men det e ju jag..
så jag kommer nog inte kunna sluta med det..
å det får personerna i min omgivning stå ut med..

jag vet att jag kan bli sur för en liten grej men, för mej så ligger
det mer grejer bakom som bara ligger å skaver i min hjärna..

det kanske inte är nån som förstår.. det är bara för min skull jag skriver
för att få ut alla tankar..
så lycka var det ja..
ingen kan köpa min lycka för pengar..
 för mej handlar lycka om känslor..
så snälla visa dina känslor för mej..
för jag menar imorgon kan det vara försent!

(ta åt dej!)


inget sammanhängande inlägg här men det funkar..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0