fotmassage?

heeeelt dod e jag just nu..
kom typ precis tillbaka till hotellet.. vi va ju som sagt a shoppade idag.. vi var vid ett enormt shoppingcenter..
Florida mall.. vi kom dit vid ca 11:00 a akte hem vid 21:00 .. sa man kan ju latt saga att det kittlar lite gosigt i fotterna..  skulle garna vilja ha en fotmassage..
imorrn e det ju sista chilldagen i det har underbara landet.. da bar det som sagt av till universal dar vi ska tillbringa hela dagen och ga pa middag pa hard rock.. de ska bli majsigt.. :)

se ya later :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lobolisa - ditt största fan! ;)

fyfan vad orättvist! ;P
du slappar o har det bra medan jag får renovera päronens sovrum! :(
fan att jag inte fick klämma mig in i din resväska, hade varit soft o få hänga på, jag hade ju varit en lysande svensk hejarklack! ;)

NI FÅR IAF ETT STORT GRATTIS TILL GULDET! det e ni värda! ;D BRA JOBBAT GUMSAN! e faktiskt lite stolt ^^

Pussar o Kramar! ;D

2008-03-25 @ 14:29:44
Postat av: Anonym

du kan få massage när du kommer hem =)

2008-03-26 @ 00:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0