helgen e slut IGEN!

jahapp.. nu e helgen slut IGEN..
men tur det att jag bara ska till skolan imorrn å lyssna på några poliser som ska komma till skolan..
å jag får se om jag åker å köper grejer å växlar pengar imorrn eller om det blir på tisdag..
å sen på tisdag e jag ledig.. för då ska jag packa å sånt..
sen klockan 7:15 på onsdag ska vi mötas på arlanda..
ena sidan av mej tycker att det ska bli jätteskönt å åka.. andra sidan säger fortfarande nej.. de e den där jävla ångesten.. hm.. lite jobbigt sånt där..

men aa trött som fan har jag varit idag.. sov typ ingenting inatt..

men träningarna gick bra..
nybörjarna börjar bli så duktiga.. det känns så kul å träna ett lag som verkligen gillar vad dom håller på med..
och främst för att dom visar stora framsteg..

å vår träning.. den kunde gått bättre.. men allt sitter så de e lugnt :)
vi har en träning kvar  så :)

men nu e det dags för en promenix med Toffy =)

Sov gott!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0