igår= dålig dag

hände inte så mycket igår.. var på träning som sagt.. å efter att jag duschat å de åkte jag till kurren emelie..
å de kändes inte riktigt som att det var min dag igår.. inget speciellt hände men.. ändå så var jag på riktigt dåligt humör.. typ så att jag kunde gråta åt vad som helst.. :/

å jag känner också lite ångest just nu.. över usa resan.. känner mej inte lika taggad längre pga en grej..
det är delvis mitt fel.. men jag har inte kunnat göra nåt åt det..
känner bara ett stort NEJ just nu :/

å sen så var det ju en grej till som slog till igår..å det e bara jag .. asså det e ganska jobbigt när sånt där kommer upp.. när man känner sig helt nere.. inte kul nånstans..

men man får väl hoppas att denna dag bjuder på nå annat..
å speciellt på ett bättre humör..
inget speciellt kommer väl hända..
de e ju melodifestivalen idag.. så de ska jag väl ta å se på.. inte själv hoppas jag ..

men som sagt en bättre dag.
å hoppas ni får en bra dag..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0