Pluggis?

varför sitter man kvar i skolan fast man har slutat? :O
inget liv kallas det :P
aa så jag sitter vid datan å gör ingetnting.. å samtidigt så bränner det som fan i ansiktet ..
solade nämligen igår.. i 20 minuter.. men hade ansiktsgrejen på i endast TRE minuter.. men ser ut som en jävla tomat ändå.. suck säger jag bara..
men man får väl hoppas att det går över snaaart..
ska aldrig sola igen.. eller joo kanske .. på torsdag .. haha...
man kan ju inte komma som en blekfis på tävlingsdagen :P som är om.. ehm.. 4 dagar :O aaahh
jag vill veta hur det kommer gå :O

tidigare år har jag varit nervös typ 2 veckor innan tävling.. men nu känner jag mej helt lugn.. för det känns liksom inte som att vi ska tävla.. men ehm.. nervositeten kommer väl typ på fredag.. eller nåt.. nej nu får jag inte göra mej själv nervös.. då blir det jobbigt :P

men ha en bra dag i det fina vädret!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0