SNÖ?!

va e det här?
kom precis in med hunden.. å vad e det för väder?
det SNÖAR! ehm vart kom snön ifrån å vart tog våren vägen?
de e ju april snart.. ehm aa..
man blir ju lite deprimerad när de e så :P
men tur det att jag åker imorgon.. Nu känner jag inge NEj nu vill jag bara iväg..
å inte tänka på nå annat än å ha kul..
men jag känner mej dock lite stressad.. ska ju iväg till stan snart å köpa en t-shirt som vi ska byta bort med våran koreografs lag.. så en sverige t-shirt eller liknande skulle det vara ja..
å växla pengar måste jag också göra..
å kanske köpa lite smågrejer som jag måste ha...
å sen.. så måste jag packa.. jag har inte ens tagit fram resväskan .. :/ ehm duktigt jennifer..
jag slår vad om att jag kommer glömma nånting.. typ passet eller nåt så jag inte ens kommer iväg.. det skulle verkligen vara jättekul.. *NOT* :P
aa men det e väl det jag hinner med idag..
eller nattis kommer hit sen å sover här.. vi måste ju ändå åka ganska tidigt.. 5:15 ska vi åka.. känns riktigt lockande.. eller aa med tanke på vad som är framför ;)
men men jag får väl se om jag hinner med nåt litet inlägg ikväll.. annars blir det när jag kommit hem.. om en vecka..

Ha det så bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0