börja på CHEERLEADING?

shoohoooo..

sitter nu i skolan.. känner mej an aning duktig.. jag menar jag kom ju upp så jag var vid skolan till 8..
var uppe redan klockan 6 :O det e inte jag det där..
jag MÅSTE ju få mitt mvg.. men min partner in crime e ju inte här så jag kan ju ändå inte jobba.. suck på dej..

igår var det en ganska så chill träning.. byggde hela träningen.. å pratade lite..
vi ska ju starta ett coed lag.. asså mix.. killar å tjejer..
så om nån kille skulle vara intresserad av å börja.. varsågod å kom på söndag klockan 18:30 i runstensskolan HANINGE.. höhö.. å neeej man behöver inte vara bög bara för att man går på cheer.. lägg ner verksamheten..
å nej han hoppar å studsar inte bara.. man kan ju alltid testa på så att säga :P
se det på ett annat sätt.. DET E COOOOOLT!

jaja.. no idea va som händer idag..just skola vad jag vet nu..

BTW såg en underbar bild på facebook som togs på träningen igår..


 
sötnöt nere i hörnet där =)

ha det bäst
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0