HJÄÄÄÄÄLP!

sitter nu hemma.. var inte meningen egentligen. men nåt annat kom upp..

gårdagen blev ju inte riktigt en höjdare.. kom till riddarkällan runt 11-halv 12 och åkte igen runt1 tiden..
fattar inte hur vi stod ut å vara där såååå "länge" :P
för det första så var dansgolvet lika stort som ett sovrum.. okej kanske inte riktigt men nära inpå..
för det andra så kom man inte ens fram till baren.. de va ju typ lika stort som en hall.. nästan :P
jaja så där blev det inte långvarigt.. tänkte ta en fika på vägen hem men det blidde inte av..
så hem å bums i säng.. yeeeeeeeeeey vilken underbar kväll.. öhm aa..

å annars då? joo ja känner mej en aning stressad i skolan.. OOOOOOOORKAR INTE!
jag ligger så efter att jag inte ens orkar ta tag i det..
tänker typ att jag ändå inte kommer komma ikapp så då kan jag lika gärna skita it..
vet att det inte e så smart.. nån måste fan hjälpa mej..
jag har prov på fredag som jag redan e körd på.. å en tidning ska jag ha gjort tills dess..som jag knappt börjat på..
plus att jag har maassa andra grejer som jag måste göra klart.. som ett plus i kanten så har min underbara lärare tappat bort flera arbeten jag lämnat in.. å de ser ut som att jag måste göra om dom... F*TTA!
AAAAAAAAAH blir galen.. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG tack!

det var allt för mig..
nu ska ja nanna kudde..börjar om 8 timmar.. mm va kul..
PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

du är inge duktig :)

2008-05-09 @ 13:17:57
URL: http://bempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0