lördag!

shulilu.. :P

hade det ganska så trevligt igår.. vi orkade inte åka hem direkt efter barnpassningen så vi fördröjde tiden lite med å ta en tripp till statoil.. :P
å sen till donken för å möta upp sebbe..
påvägen dit kom verran å jag fram till att vi skulle leka att vi körde bil genom driven .. haha .. de var riktigt kul om man fick se det live.. =) japp men det kommer hända inom en snar framtid :P
jaja.. jag var iaf hemma runt 2 sådär.. la mej å tittade på tv.. å somnade som en stock..
jag vaknade väl runt halv 2 idag.. det var ju då riktgt skööönt.. känns som att jag inte sovit ut på 100 år :P

jaja nu ringde iaf emelie.. hon ville att jag skulle komma till henne å gå ut på en promenad med hennes katter :P höhö..

ha en bra dag..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0