ovanligt?

nyss hemkommen från eskilsparken..
jag mötte upp alex å självis hade vi voffsarna med oss..
helt slut e han nu.. stackare.. äh sova gott kommer han göra iaf.
alltid mysigt med en blöt hund i sängen.. han badade nämligen..

men aa.. trevligt väder hade vi idag.. asså det känns ju helt underbart man blir så glad.. men det kommer ju vända å bli kallare nu i veckan.. e de sagt iaf.. hoppas inte..
man har ju fått  små ränder efter solen iaf..

vad har hänt i helgen då?
hmm.. inte så jätte mycket.. fredags hyrde vi film..
så jag å älsklingen var hos mej å mös å tittade på den.. jag somnade.. ne ovanligt jennifer? :O
igår ..ehm.. jo vi va på ollan.. haha de e också ovanligt :O
idag så har det inte hänt så mycket.. följde med älsk när han gjorde sina ärenden.. å sen hem  å byta om till träningen.. lite styrka hade vi idag.. kändes skönt.. okej kanske inte när vi gjorde det men efter :P
kommer säkert få mer träningsvärk imorrn.. haha ja hade redan träningsvärk efter att vi spelade brännboll i fredags på idrotten.. eeh.. what´s up with that? de va väl inte så ansträngande.. eller?

jaja.. nu e det dags för sängen..
god natt..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lobolisa

haha,vi börjar bli gamla! jag har typ träningsvärk efter att ha suttit på huk XD iof gick jag upp och ned i knäböj men ändå! :D

2008-05-13 @ 18:12:40
URL: http://honeyloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0