plugg å plugg

känner mej ganska duktig.. har sedan å hållt på med min tidning som ska lämnas in imorrn hela dagen..
okej kanske inte hela men.. aa .. men det e lite surt att den fortfarande inte e klar.. kan ju inte göra nå annat än å skriva då jag inte har det programmet jag behöver på den här datan..
får väl hoppas på att jag hinner göra klart den imorrn i skolan..
å sen så har jag också läst lite till provet imorrn .. måste läsa en hel del till.. kan det inte riktigt.. men jag känner att jag måste få åtminstonde ett godkänt på det här.. helst högre..
jaa så så har min dag sett ut typ.. skola.. kom hem började plugga.. åkte med älskling å handlade.. å sen hem.. å plugga igen ...

å det e fredag imorn.. mm mm mm.. känns otroligt skönt..
men en sak som e sålig imorrn e att jag ska till tandläkarn :O HATAR TANDLÄKARN.. å jag kommer ha 100 hål känns det som.. ska vara där 10:45 så jag missar en lektion sen e det bara å skynda till skolan å göra klart min tidning å prov..
sen heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg...
me lööööv..
det återstår å se vad som händer då..
nu tillbaks till pluggandet

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0