seeegt!

shululu.. :P

Siiter nu helt lonely här hemma.. älskling åkte för inte så länge sen .. skulle på träning.. duktig kille :)
å familyn e på tävling.. ahaa.
ganska seg dag va det igår.. mådde inte sådär super.. men älskling å jag åkte som sagt in på en fika.. de va mysigt.. men vi va inte så långvariga..så vi åkte hem ganska tidigt ..
idag så ska vi kaaaanske på match.. notera kanske.. å sen så blir det väl att ja kanske går hem till farry.. hon skulle ha en så kallad fest.. jag som ville ut idag .. hmm.. får väl se om nåt utav det blir av ..

btw så har jag ont i hela kroppen.. ryggen å nacken e från kattas släng over.. (internt)
å sen resten är från träningen igår.. från volterna å hoppen.. mm mm mm .. myyys.. ett tecken på att jag jobbade hårt eller ett tecken på att jag e ganska otränad? who knows..

pysss å kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0