snart såå

söt som jag e så känner jag att jag uppdaterar allt för sällan..
men de e sånt som får tas helt enkelt..

känner mej lite stressad för å hinna lämna in allt innan betygen sätts.. men de ska nog klaras av.. de e ju inte så mycket som jag egentligen tror..

va e de nu?
text*2
idrott
graf

e de nå mer..  tror inte de.. men ändå de e nåt som man inte skriver bara sådär.. på en sekund typ..

inget speciellt har hänt..
missade lollo´s skiva igår.. bajs också.. hade ju velat gå.. biljetten var köpt å outfiten vald..
men träningen var lite sen.. så jag kände nee.. jag orkar inte stressa för å vara där i ca 1 max 1 ½ timma..
så de var bara å sumpa biljettten i vattnet..

btw ja ska kanske å paddla på tisdag.. mm jennifer i en kanot.. vacker syn.. eller de kommer nog inte vara en jennifer i kanot utan en jennifer i vattnet.. inte min grej de där..  wish me luck to not ramla in the vatten.. ;)

nu känner jag att det e dags å göra klart mina arbeten så man kan pusta ut.. längtaar!!!

Puss å kram hela dan..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det fixar du , pluggis!

2008-05-27 @ 17:20:39
URL: http://bempaa.blogg.se
Postat av: EN ARG EMELIE

du är dum, dissen :O

2008-05-28 @ 11:49:30
URL: http://bempaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja visst det kan jag göra! Men det är ju som sagt inte alltid det finns nått :(

Haha jaja, men jag fikade med robin istället, han rinde mig så jag va inte ensam!
Fattig bonddräng men du lever ändå :)

2008-05-28 @ 16:25:46
URL: http://bempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0