till dej..

älskling, förlåt för att jag e som jag e.. men du förstår nog varför.
anledningen till att jag blir sur å grinig e för att jag inte vill förlora dig (kan också bero på pms)
men det e inte alltid man kan dra den bortförklaringen..
men iaf.. hela den här situationen känns så fel.. från en grej till nån helt annan.. bara sådär.. det kommer ju som en chock.. det borde du väl förstå..jag vill bara att det ska vara som det alltid vart.. inte att det ska trappas ner.. för nu känns det som att det kommer bli så.. rätta mej om jag har fel?

jag vill iaf inte att det här ska förändra det vi har.. för jag hoppas att du vet att jag älskar dej å att jag alltid kommer göra det.. du har en väldigt stor plats i mitt hjärta.. hoppas på du å jag föralltid.. för med dej så känns allt helt rätt.. varenda sekund utan dej känns som en evighet.. saknar dej varenda sekund jag inte e med dej.. vill vara med dej hela tiden även fast jag vet att det inte alltid går.. känns tomt på nätterna när du inte e brevid.. vill ju ha en varm famn som håller om en .. vill vakna vid din sida varje dag..

så älskling JAG ÄLSKAR DEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0