Torsdag

sitter nu i skolan å hoppas på att de blir en bättre dag idag..
har nyss haft styrketräning så jag känner mej lite piggare i kroppen..
orkade ju knappt komma upp imorse..

.. jag känner mej lite stolt fick ett MVG i idrott.. de trodde jag inte.. lämnade in en sista grej idag (i det ämnet) å tack vare det arbetet så fick jag det betyget.. woohoo..

en grej som irriterar mej i skolan är att vi får reda på allting i sista sekund..
i tisdags så pratades det om att det kanske skulle bli studiebesök idag för alla som har natur..
jag går ju inte på det.. så ja kanske redan har slutat.. :O hoppas hoppas ..
då kan jag hem å lägga mej i solen å ta en liten powernap.. eller nåt :P

nu ska jag sitta å vara spelnörd på facebook tills lektionen börjar ;)

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

de finns stunder då man bara vill stoppa upp en blomma i näsborren å skrika ut hur jävla lycklig man e..

HAHAHAH!

2008-06-01 @ 20:06:12
URL: http://naaathaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0