Vad händer?

kom nyss hem från älsklingen..
har inte direkt hunnit göra nåt än.. å vad jag ska göra vet jag inte heller..

så vad hände igår då?

för min del så hände det inte så mycket faktiskt.. tycker att valborg som de flesta andra dagarna är lite överskattat..
jag var på palens studentmottagning igår.. Grattis till studenten än en gång =)
vill också ta studenten .. buhu.. ett år kvar .. håll ut jennifer! :P
Sen så bar det hemåt.. där de gamla vanliga gänget höll till..
dom var precis påväg ner till brasan.. orkade först inte följa med pga äckelvädret.. ovanligt att det regnar på valborg :P men sen så blev det så ändå..
gud vad jag hade missat mycket om jag inte gått.. *NOT* stod bara under ett träd.. å kollade på askan som flög runt.. men men trevligt sällskap iallfall :P
därefter träffade jag älsklingen.. visste inte riktigt vad vi skulle göra.. han ville kolla på match.. så vad blev det.. joo åka till ollan å kolla på match.. inte så kul.. men men ..
efter det åkte vi hem till honom.. ovanligt att jag somnade på en gång.. nee..

tycker det e lite synd att man ser massa fjortisar ute helt fulla... asså vad händer egentligen?
vafan.. inte konstigt att det allt dumt som händer händer..
när jag var 13 fick jag ju knappt var ute till 7.. va väl tvungen å komma hem till bollibompa eller nåt..
okej nee kanske inte.. men ändå .. tycker det e lite synd det här.. enligt många så e ju såna här dagar när man ska fixa hur mycket sprit som helst å dricka sig så full så att man knappt vet vad man heter..
 jaja ..

ha det !

PUSS


Kommentarer
Postat av: em

Hörde att du hade pratat lite med michis om mig och martin. Tänkte bara säga att igår så var det första gången jag sov hemma, så jag sov i svb från söndag till onsdag. Hörde bara att det va lite missupfattning.

2008-05-02 @ 08:58:35
URL: http://bempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0