äckligaste!

en till grej..

jag var ute på min vardagliga morgonpromenad med doggen..
pratade med mina tankar.. så händer det äckligastee..
ne ja ramlade inte i bajs eller nåt..

en SPINDEL.. hängde då sött på sin väv i mitten av gången.. vem går 
rakt in i den om inte jag..
efter ett litet skrik å i panik tagit bort väven från facet känner jag hur nånting
krypeer i pannan på mej..
Jennifer får ännu mer panik å slår sig själv i ansiktet..
den dog inte.. Spindeln satt nu fast på jackan.. å nu
splash så var den död.. å jennifer kunde andas ut, men hjärtat gick i 180.
Äckligaste som finns...



utrota äcklet!

Kommentarer
Postat av: cornelia grip

hahaha du e så kul xD

2008-11-19 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0