lördág

åh va rolig dag det har varit..

eller inte.. känns lite tomt när man inte har sådär jättemkt att göra..

känner typ för att gå ut på kruugen, eller bio eller nåt..
MEN sparbössan är också ett problem. skramlar inte så mkt som jag vill att den ska..


MEN det blir nog en mysig dag ändå eller kväll rättare sagt.
 Ska börja GÅ notera GÅ till handen snart. Å där möter jag upp verran å måtlis för en svullokväll
med film och varför inte singstar???
yeye om jag ska komma fram idag så e de väl time to go..


Babye sweetipie!

btw hatar min data.. det e verkligen nå seriöst fel..
när man trrycker på en bokstav kommer det typ 100 till..
let me show u!

heej jag heeter jennnifer å jaag är typ sötast av alla!

brukar vara värre än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0