torsdag

slapp dag idag.. ingen praktik.. ingen skola att gå till..
endast en saco mässa att besöka.. som dom flesta redan vet så
e det en mässa där man kan kolla läget på olika universitet..
kändes som att alla hade värsta kollen på vilka dom skulle prata
med å så .. men hallå.. va ska jag dit å göra??
jag vet inte vad jag vill bli jag vet inte ens om jag ska plugga vidare
om ett halvår.. om de nu skulle bli så att jag vill de..
vad ska jag då plugga till..
ska det vara i sverige eller utomlands..
och om jag vill åka utomlands.. vart ska jag då åka..
eller om det nu blir sverige.. vart i sverige??

aa mycke frågor å funderingar här.. men jag e ett stort frågetecken nu..
blev ju lite stressad av det där nu.. vad vill jag få ut av mitt liv?
bra fråga jennifer.. åh.. har iaf ingen lust å tänka på det just nu..
avsluta skolan.. sen får jag tänka på framtiden..
får väl ta å leka med mina heliumballonger som jag fick med mej hem..
dom var väl typ mässans höjdpunkt..

jennifer e trött nu vill hon sova.. bra hej då..


btw.. om nån kille läser.. svara gärna på min fråga..tack

vad har du lärt dej utav tjejer?

frågan har en anledning.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0