tisdag

När det e skola hatar man å gå upp, men nu när man är ledig
så har man verkligen bajstråkigt.

tur är väl det att man har träning som livar upp dagarna lite.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

så långt hann jag skriva tidigare idag innan jag kom på att det
fanns annat å göra.
nu e jag iaf hemkommen från träning å promenad med dogge.
ingen större händelse på träningen inga brutna ben inga tänder utslagna,
som numer börjar bli vardagsmat. Inte för att det e bra.
Hoppas ni lär er av era misstag bruds!...?

men aa ledig imorrn igen.. börjar kännas långtråkigt å vara hemma..
men de väntar iaf en lite annorlunda träning imorrn..

nu känner jag att det e dags för en durre å sen lite tv tittande..

ha dt!

babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0