alkis=rosenblad.. eller?

så mycket har hänt under sista veckan..
oder not!

bara ett litet tjafs med en alkis.. oooh lord .. hade lust å visa honom vad stryk va..
kändes det va såå nära att jag skulle få en liten käftsmäll.. så nära som han kom..
jag kände hans underbara andedräkt som luktade rosenblad.... eller?
ne men.. han nominerade mej till den osmartaste dummaste subban han träffat .
tack för den.. satt som en smäck i pannbenet..

sen träningar här å där.. som vanligt..
jrb´s program rullar på å ni e jätteduktiga.. även om man kan komma med en liten..
"åh nej min" ibland.. men lägg det på minnet! =)

å juste.. en tävling har hunnit titta fram också.. 1:a av 5.. den satt också lite fint sådär..

japp .. men nu kanske man ska sitta å göra nånting på sin hemsida..
å det går ju bra.. när läraren går från lektionen var å varannan minut..
tror han att jag e snille eller.
jag menar jag e ju ändå nominerad till den osmartaste....i världen...... ?

HJÄÄÄÄÄLP skulle sitta fint nu.. men nej..

Babye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0