Måndag

hur trööööött som helst..
sov hos verran inatt (hon vågade inte sova själv :O )
å va då uppe till sent å sen vart det en ubertidig morgon.. tidigare än om
jag sovit hemma.. men va gör man inte för kusiners skull .. eller?

vi såg en liten skräckis igår one missed call eller vad den nu hette..
jag kände att skräckis inte riktigt är min grej längre..
man blir ju lite skrajsen sådär..

spelar cool å kollar på tv:n å låtsas att inte vara rädd.. men oj.. va gör benet iför halva tv-skärmen ..
ett litet trick ..

efter filmens slut.. håller nattis på å skita på sig..
men varför ? filmen va väl inte läskig .. =)
veronica med monstermasken i högsta hugg.. nattis som står böjd å tvättar håret springer in i duschen (med kläder)
med en skrajsen min och en våt fläck i byxan.. Vad hände?

nu e de iaf dags å pina sig igenom skoldagen som består av graf.. och.. psykologi.. yeey .. : /
halv 5 avslutas den.. LÄÄÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0