måndag

woho tha skola is the shit!

helt underbar dag idag och man lär sig så mycket..
hjärnan bara ryker för att man tänker så..
ELLER? nee.. inte ett skit händer. den man jobbar med
kommer inte på lektion.. å va underbart NOT!
vart aaaaaaare yoooou????????
känns som att man kommer ligga efter en aning
å de suger ju balle!

känner att man inte riktigt vaknat på rätt sida...

meeeeeeeeeeeeen  men..

åjuste som en liten ljusglimt sådär så har jag namnsdag idag..
inte ens ett grattis fick jag imorse av moder..
vafan e de för stil?
inte glömmer man bort sina enda dotters namnsdag :O

(inte för att jag heller visste det förän jag gick in på nån hemsida å såg mitt namn stå där med vackra bokstäver)


make my day!
babye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0