Söndag

det där suger ju..
trodde allt var bra , men de kändes inte riktigt som det.
Vi har glidit isär rejält. vi träffas inte vi pratar knappt.
jag tycker inte att det känns okej. vet inte vad du tycker..?
saken är den att hade jag kunnat höra av mej hade jag gjort det.
men nu kan jag inte det.. har väntat på dej..
men inte fått nå samtal eller sms.. eller jo men det va ju bara allmänt..
ville bara att du ska veta att det känns jobbigt när det e stelt mellan oss..
liksom.. från 2 personer som var med varandra 24 timmar om dygnet..
till att vi träffar på varandra i centrum å säger he¨j.. läget?
å sen inge mer..
helt sjukt hur allt kan försvinna bara sådär.
vi kan börja från ruta ett å jobba oss uppåt till den rutan vi va på för bara några månader sen..

om du känner att det här passar in på dig.. så hör gärna av dej..

nu e de bara å klä på sig å gå till bussen..
ett program ska göras å två träningar å utföra..
en helt vanlig söndag..

Babye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0