måndag

woho va roligt man kan ha..
sitter ju i skolan å har graf.. men har inget å göra för tillfället..
ska snart sätta oss å fika. min lärare har varit å handlat bullar å saft :)

btw ja försov mejidag så fick vara ganska snabb imorse men kom typ 35 min försen.. inte för att det gjorde så mycket..
slutar iaf halv 5 idag.. å efter det ska jag hem till verran å träffa deras nya familjemedlem .. puppyn :D

efter de blir det hem å sen direkt till träning..
som vanligt e det styyrka på måndagar.. men jag känner hellre att köra programmet om å om igen
eftersom att jag fick byta flera platser.. hmm.. me don´t like det..
jaja får väl se om de ändras..

time for fiiika ;)

babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0