11/8

Tjoho..

vad händer med livet? allt rullar på som det ska..
Sitter just nu ensam i den inte så fulla lägenheten..
Några enstaka möbler å en hund som bara vill busa eller sova.. hmm?

Städa och handla är det som står på schemat nu..
men hur kul är det egentligen att gå ut i regnet?
inte så jätte kul.. vad hände med solen.. skulle vara lite
mysigare å sitta ute på ballen å sola än å sitta inne å kolla på
TV:n som inte ens har några kanaler.. 1, 2 och 4:an är vad som bjuds..
men men det kommer det kommer...

Btw så har jag kaaaanske ett jobb.. Håll tummarna för mej.. får veta mer
på torsdag då jag ska på intervju.. eller som puffen sa "intervju"..

Jaja för å få nåt gjort så ska jag nu å handla.. å sen tillbaka för å städa upp lite..


Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Nämen vad bra!!

I helgen går det inte o nästa helg ska jag titta på valp, men ev helgen efter det hehe, upptagen tjej :S eller kanske den 26 aug, tror det va en onsdag!



Jag måste få komma o titta på din nya bostad, när det har lite fler möbler kanske ^^ Spännisch!



PUSS!

2009-08-12 @ 13:16:39
URL: http://louisas.webblogg.se/
Postat av: Louisa

Jamen visst ska det funka på en vardag! Jag tror iaf att jag kan den 26, såsom det ser ut nu. Men annars lär man ju hitta ett annat datum! ^^



Fasen vad kul! Jag lär inte komma hemifrån förrän jag har en stadig inkomst (förhoppningsvis om ca: 1½ år) sedan bär det av! ^^ O doggen följer med såklart ^^



Jag kan höra av mig efter att jag har jobbat klart på lägret (tisdag sista dagen) så kan vi kanske ses någon gång under veckan, en vardagkväll eller så :)

2009-08-13 @ 08:28:20
URL: http://louisas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0