15/8


Hemma jsälv.. IGEN.. vad är grejen med det?

Puffs åkte tidigt imorse.. å jag var väl lite gring kan jag säga..
när mannen trodde han va diskret, MEN det var han ju inte..
så jag vaknade.. men somnade snabbare än kvickt när han gått..
vaknade upp å gick ut med toffy.. å Självklart fick jag några stalkers med mej
under promenaden.. nämligen ett gäng ungar som man börjar bli ganska så
trött på..

Ikväll får man väl hoppas på att det blir ännu en myskväll på Ballen.. ?

Imorgon ska jag nämligen ta å lägga mej i tid så jag kommer upp på måndag
då jobb kallar.. känns lite tufft å gå upp tidigt då man varit ledig i 100 år, men samtidigt
skönt att man nu fått jobb.. Lite nervöst också, men det ska nog gå bra ska vi se..

Nu ska jag väl se till å hitta på något orkar inte sitta inne längre..

rör på påkarna..


Heeeeeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0