16/8

Haha gissa vad? Japp.. IGEN..  Lonely..

För att fördröja tiden lite tills en viss kråka vaknar så sitter jag nu å läser
lite bloggar samtidigt som jag lyssnar på snyggo på youtube..

Vad är grejen med alla "bloggbråk"?
Kan dom inte bara bete sig som normala människor?
Fjortis hit Bög dit.. ge upp vafan..
"Åååh jag har slutat med min fjortisstil nu.. ingen foundation inge löshår..
nee jag ser det.. man ser bara bajsranden på halsen och 7 kg på läpparna.
Jag tjänar SÅ mycket på min blogg, Jag har mer besökare än va den har.."
åååh .. Patetiska idioter..
Men det sjuka är att man ändå måste läsa.. Nåja..

För att liva upp söndagsmorgonen lite så får ni lyssna på sweetiepie..


Let me sign




I´ll be your lover too

Njut för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0