Hammarby

Det blidde inte att gå ut då..
utan jag fastnade framför Tv:n..
Det var ju match.. Hammarby-Elfsborg..
Tyvärr slutade matchen 2-3.. INTE OKEJ!

Matchen började bra, gick sedan nedför å blidde bra i slutet..
men inte resultatet då..

Jävlar dej puff..

Bara för att puffen är en riktig fotbollsnörd så har han nu lyckats dra in mej i spelet..
Förut var jag inte ett dugg intresserad.. jag menar hur roligt kan det vara att springa efter en boll
å sparka på den lite.. så tänkte jag förut.. men nu är det faktiskt ganska så intressant.. 
det kanske inte är lika kul å spela som å titta.. men men det e alltid nåt.. 
Jag var ju ett riktigt ftbollsproffs en gång i tiden.. tss.. 
spelade fotboll i kanske 2 månader om ens det.. å insåg ganska snabbt att det var INTE min grej.
Blidde ju avskräckt när det var en match som skulle spelas.. å jag ville direkt åka hem. 



OH YES!
 

Men nu ni... nu ska jag gå ut på en promenad.. jag lovar denna gång. 

Heeeeeeeeeej ! 

Kommentarer
Postat av: uffe

HAMMARBY E DOM BÄSTA!!!

2009-08-15 @ 23:06:32
URL: http://ufuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0