hur går det till `?

Dagen har gått bra..
Lite mycket å lära sig, men det kommer väl nångång..
Blidde liite avskräckt när han lämnade mig bara sådär. å jag såg ut som ett frågetecken
å kunde inte ett skit..
Jag hade fan inte lärt mig kassan.. hur ska jag då göra?
Lärde mig tillslut den å fick sedan stå själv ganska så mycket..
Hur vågar man lämna mig själv första dagen?
Jag är ju efterbliven på å lära mig saker..

Jaja.. Jobbar nu hela veckan.. På torsdag ska jag stå heeeeeeeeeeelt själv
hela dagen.. hooohooo. vad händer.. det ska nog gå bra..

Tillbaka till idag..
efter jobbet åkte jag hem.. städade lite.. å träffade sedan emelie..
vi gick å handla.. å kom sedan hit för å laga middag..
Sedan gick vi ut för å träffa bella med magen =)

Men nu ni.. jag känner att ögonen går i kors som en liten fjåsa..

Kankse somnar till en film.. mm..

Uffe kom hem nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0