nä men okej!

Hur tråkigt kan man ha det på en lördagkväll?
Typ jättetråkigt har jag kommit fram till nu..
Sitta ensam i en tom lägenhet, eller okej med doggelito å en nisse
som sover.. lika med inte så mycket till sällskap..
Min sysselsättning är:

* Kolla bloggar ( även fast jag redan klickat in där sjuttioelva ggr)
* Mata mina fiskar på facis.. (Även fast jag gjorde det för typ fem min sen, lika med inte hungriga)
* Spela mindjolt på facis, vilket inte är så roligt längre.
* Kolla tv:n, finns inget ruuligt å looka på..
* "Råka" stöta till nissen som ligger brevid mej å sover, i hopp om att han kanske ska vakna å bli busig. (går inte så bra)

Jamen visst.. roligare kan man väl inte ha.. nee trodde väl inte de..

Skulle nog helst av allt vilja vara i.. vad sägs om.. Thailandet?



Ne det skulle nog vara ganska tråkigt med, en kall drink, fin strand som man bara kan såsa i å bli lite brun, mysevatten å bada i.. eller ligga vid hotellpoolen med sin kalla drink.. aa rätt så tråkigt om man tänker efter..

Snoppfärs.. LIKA MED inte kul!!!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag...?

Ha en bra snöig söndag kväll ;)

/Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-20 @ 18:49:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0