oh yes

long time no see.. igen..

För den som ville veta så har jag nu fått börja jobba lite smått igen.
å oldie jobbet som suger dolme ska jag anmäla hos facket.. oh yes..
då inga pengar har hittat in på mitt konto.. sugit svar ja.. 
 
Snaaaaaart är det jul :D har julpyntat lite fint sådär här hemma =)
Och läs å bli chockade....... vi har handlat klart alla julisklappis :O :O
jag brukar liksom vara ute i sista sekund.. dagen innan så har jag alltid nån
kvar som jag ska köpa till.. men inte nu.. nej nej..

jaha ja.. idag så är det tydligen så att min kära kusin vill bjuda mej på bio..
myse.. har dock inte valt en film än, men det löser sig ..

NU.. dags för..... daddadada... städning.. inte alls lika myse, eller när man är klar kanske?
jaja.. lyft på arslet nu..

hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0