Alla<3dag

Glad alla hjärtans dag allihopa.  <3


eller?

Vad är den här dagen till för egentligen, är den inte lite väl överskattad?
Vissa får för sig att man MÅSTE ha en partner att dela den med, men
nej jag håller inte riktigt med där.
Det är en dag att visa uppskattning till de man älskar.  Så som familjen,
vänner, bästa kompisen eller för den som nu har pojk- eller flickvän.

Dagen behöver inte firas med nå stort. Bio, middag eller bara ha lite mys hemma.

Det jag skulle nöja mej med denna dag är en kyss från den jag älskar, och  så skulle
jag vija höra meningen "Jag älskar dej" från din mun.



keep dreaming, eller vad?



One thing will always be true
I'll never stop loving you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0