Fredag, snart lov.

Död blogg?

jo tack jag vet. Orken att sitta framför datan har liksom inte funnits.
Men nu sitter man i skolan å har inge liv innan lektionen börjar.
Framför mej har jag alltså 1 timma å 30 minuters historia,sedan
1 timma å 30 minuters trafikkunskap ( ge mej körkortet bara så e det klart!)
å efter det...*trumma*.... LOOOOOOOOOOV!!! Det sitter fint ska jag ta å berätta..
Men en hålhake.. Träningstiderna fylls ut,så SPORTlov kan man lugnt säga att det är
Skoltröttheten växer med stora kliv. Även fast det bara är några månader kvar så
orkar man inte...NEJ NEJ NEJ!

Men aha. En till sak å klaga på..
VAD ÄR GREJEN MED SL?!

Tar bussen till skolan, sitter i min egna lilla värld.
Busschauffören sitter å pratar i telen ( får man det som chaufför??)
Tänker tydligen inte på annat än personen i telefonen..
Så han kör mot rött(vad är grejen?).. Aja ett misstag tänkte jag..
men nej.. han kör förbi folket på nästa hållplats..
och stannar inte där jag ska gå av..
Jag hatar å skrika rakt ut att han ska stanna..
men nu tog jag mot till ågöra det.. Jag orkar ju liksom inte gå
100 mil extra för å komma till skolan.
 BOJKOTTA SL!!!!

lektionen börjar.. HEEEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0