fuck face

fjåååsa säger jag bara..
ingen fattar ordet.. jo inom släkten kanske.. meeen men
cp dag igår. äckeldag idag.. har ingen ork i kroppen känner mej bara så
....gammal??

surheten sitter fortfarande i mig.. å jag känner att jag inte kan släppa allt så lätt.
hjärtat krossat e det värsta som kan hända en person..
och att inte fatta den andres känslor får en att bara bryta ihop.

vad är grejen? undrar jag.

Enligt mej så är det FORTFARANDE inte okej!
Antingen så är det bara jag ELLER så går det å lämna så finns det flera andra.

Ett val.. som inte är mitt!

Jag skulle aldrig göra nå sånt mot en person man älskar, varför då göra så mot mej?


Duger jag eller duger jag inte, det e frågan!

so long suckers.

subban here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0