åångest

Som för de flesta andra så börjar ju skolan nu i veckan..
Jag börjar alltså på torsdag..
skoja inte att jag har åååååångest!

Öka takten sista terminen, jennifer jennifer jennifer!

kom nu å tänka på att jag inte lämnat in ett arbete på idrotten..
eller arbete å arbete.. min träningsdagbok.. har iof inte kunnat
då den e puts veck.. å inte för att jag vet nu vilka dagar jag tränade å så..
ååååh..
OCH så har jag ett stort prov i psykologi direkt när vi kommer tillbaka.
Och inte har jag fått häftena  som vi ska ha prov på. Inte mitt fel att läraren alltid glömmer
dom.. å jag var där ett antal ggr under praktiken för å hämta dom.. idiot!
OCH så har jag ett prov i trafikkunskap direkt! balle på den..
HATA skolan do do do do..

den enda roliga den här terminen är ju alla stundentskivor..
plus att studentgruppen, som jag e med i, ska planera allt som har med studenten å göra!
wiiie.. kanske redan skrivit om det innan.. men vad ska man göra när man ser fram imot det =)

nu e de dags för bädden då jag ska upp tidigt imorn för att sedan kunna somna tidigt imorrn kväll..

yes box!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0