Iddisar

shit va jag e trött!
 har träning om 2 timmar , som jag helst skulle vilja slippa
då ja måste plugga, men icke sa nicke! ( När du väl börjar på cheer
så har man nästan inge liv utanför cheervärlden)

har prov i trafikkunskap imorrn.. å de skulle jag hellre vilja slippa..
balle på den..

satt å läste lite bloggar nyss.. åh gud va jag blir irriterad..
nu va det faktiskt inte på själva bloggarna.. eller jo lite på
hur fejk dom kan verka.. men på själva läsarna var det den här gången..
om man kollar på kommentarerna så verkar iaf hälften vara blåsta idioter!

vad är grejen med å tracka en person.. när man egentligen inte vet ett skit själv.
Serri den som skriver inlägget vet väl oftast bättre själv än den som inte har nå liv
å måste tracka.. bara för att kanske höja sitt självförtroende för att det då inte går
å göra det på ett bättre sätt! Sicka störda människor det finns på vår planet!


Just nu känner jag att jag vill sova , men det får jag inte! Buhu!


Babye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0