lite pics

yo yo yo wazzzup?

ne men aa fast nej, men kanske.. eller?
skola imorrnn wihhuuu.. å en dag full av träning idag..

nu e de så här att sladden till kameran e hittad(!!)
därmed tänkte jag dela med mej av lite bilder såhär på kvällskvisten..
yes yes yees..

vjonca å mamsen haha gillar minerna


eeh aa vad säger man om denna då? haha


man kan ju inte alltid vara vacker.. eller ?


preeciiiis.. ??


När kommer ungen?


jag och mamma..


valde ut dom allra vackraste (???) bilderna från nyår..
ENJOY!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va tuuuusan va uppklädd min goa moster va..morgonrock ohh yehh;-)

2009-01-13 @ 20:47:18
Postat av: Veronica

Jag är så jävla SCHTEEK!

2009-01-24 @ 20:18:50
URL: http://veronicasofiadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0