mys

2009 är här.. näähäää :P
man får väl hoppas på att det här året blir en aning bättre
än förra.. inte för att det var för jävligt.. menar bara att det kunde
varit bättre..

jag menar 2009 är året då jag tar studenten.. inte långt kvar nu!!
och året då jag fyller 20 barre.. wiiie

å sen kan man ju alltid hoppas på att man hittar ett välbetalt jobb..
eller iaf ett jobb så att jag kan flytta så fort som möjligt! =)

Mysigaste igår- När klockan slog 12 så låg man i en vedbalja och tittade på
fyrverkerier och drack champagne.. mumma

jaja.. nog med struntprat..

idag var ju inte den perfekta dagen precis..
inventering på willys är ju inte direkt det man vill dagen efter nyår.
Upp relativt tidigt å räkna hela dagen är = en trött jennifer..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0