Soffpotatis

Denna helg har jag varit som en riktig soffpotatis.
inte gjort ett skit..
eller jo va och åt å såg på bio med puffen =)
"Yes man" blidde det då.. å visst var den bra.. 
Ibland kan det kännas lite å jobbigt med bio.. 
jag menar man sitter där som ett miffo med sjuk
humor som de flesta andra inte har.. så garvar man
åt nåt som de andra i biografen inte tycker e roligt alls..
å högt garvar man också.. men vad göra vad göra!
bjussa lite på sig får man väl göra.

Another gay movie.. nån som sett den?
Jag har! 
haha puffen tyckte att den var sjuk jag tyckte att den
var lite rolig.. inte så värst bra då det mest va bögporr 
i filmen.. ne men hela filmen handlade iaf om att 
bögarna skulle bli av med oskulden. 

Å sen igår blidde det pokerspel.
Jag e så jävla bra. 
Kunde inte poker alls.. 
men ändå så kom jag 2.a.. okej av 3 .. men ändå.. =)
nog för att jag var tvungen å fråga vad jag skulle göra 
hela tiden.. men vadå?
Okej å bluffa kan jag inte heller.. om jag har nåt bra
så får jag ett fult flin, om jag har nå dåligt.. så ger jag upp.. 
inte min framtid asså.. 
jaja efter spelet så såg vi en till film.. 

the happening.. den där det regnar människor :P 
(trodde jag det gjorde när den gick på reklam)
den var iaf riktigt bra.. e lite seg på att ha sett den
men va fan... bättre sent än aldrig.

men jag har blivit lite chicken när det gäller thriller å skräck å sånt..
förut var det min grej men inte längre..no no..
jag blir jämt så nervös över vad som ska hända.. å sen 
efter filmen tror jag typ att det är nåt under sängen så jag e tvungen att hoppa upp
på den för att ingen hand eller nåt ska hinna ta tag i mitt ben.. 

barnrumpa.. jo tack jag vet!

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0