be there!

Sitter just nu i skolan å har lektion..
En seriös lektion e det då inte..
Vi får väl göra vad vill vill.. typ som att åka hem
men nej nej inte jennifer inte.. hon har ju en lektion till..
trafikkunskap..
å på tal om det.. så funtar jag på att åka iväg 2 veckor på en intensiv-
kurs.. nu till sommarn eller sensommarn.. nåt sånt iaf..
körkort ska jag iaf ha i år..

Bara för att man är så söt så får man väl ta å bjuda på en "nyårsbild"..



Fråga mej inte..





Kanske ska ta å plugga till provet nu.. eller proven som äger rum nästa
vecka..

Men ikväll bjuds det iaf på uppvisning.. eller typ genrep inför DM..
För om 8 dagar smäller det..
Endast dom nära å kära får vistas i hallen.. notera det..

senare har jag blivit erbjuden att följa med ut på kruugen..
Eller ha myskväll hos en speciell person =)
Känn dej speciell bara för att jag skrev att du var speciell :P

svårt val där.. nooot

so long suckers..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ÄR väldigt speciell !

2009-03-06 @ 14:41:13
URL: http://veronicasofiadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0