fredag..

Helgen e hääär..
det är ju då fredag.. å med det menas det att
det är träning * 2.. slutar alltså 21 ikväll..
Det är tumbling som gäller idag .. wiie..
idag SKA jag lära mej nå nytt. eller iaf .. börja lära mej nå
nytt.. Man får väl hoppas på att man inte bryter nå
ben.. För det har ju hänt andra..

Jaja hade inget planerat ikväll ..
men under dagens gång har jag blivit tillfrågad..
så har några alternativ å välja mellan ..
Oj va poppis jag lät där.. möööh..

Biljard, förkrök+ krogen, bellas ferre+ krugen, bio eller endast en myskväll..
Svårt val där.. får se hur kvällen kommer..
Följer känslan helt enkelt..

NU.. ut med dogge å sen byta om å dra till träningen ..


Babye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om det är lustigt eller ej.. tror inte det.. men kommer inte på något annat ord.. känner iaf igen mig i dina känslor.. vill oxå ha lycka nu.. varför ska allt alltid skita sig.. dåligt..



hur ser veckan ut som kommer för dig?

2009-03-27 @ 18:10:34
URL: http://honeyloulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0