jag gillare´ INTE

å så e man hemma efter ännu en träning..
gick min kvällsliga tur med doggelito som
jag ABSOLUT inte är glad på just nu..
på kvällarna går jag med honom utan
koppel.. har gått som smort.. men IDAG(??)
han springer lite leksamt framåt.. jag bryr mej inte.
han kutar långt fram.. å jag ropar lite sött..
men NEJ då springer vi rakt upp i skogen..
kommer inte när jag ropar.. får lite smått panik..
går runt å ropar.. ingen dogge kommer..
går runt i cirka 10 min .. ingen kommer..
ringer pappa (som inte fattade att det va jag å undrade
sen va fan jag gjorde ute.. eehm.. de va inte tidig morgon som mannen
trodde.) går runt lite till.. å hej.. här kommer han springandes ut ur en 
helt annan skog.. En bra bit från var han sprang bort.. 
F*tt hund!


(försöka vara söt går ju)

jaha nehe men de va min mysiga kväll.. 


på tal om ingenting.. 
jag tycker det e jättekul att min mobil ringer med jämna mellan rum.. 
Speciellt alla personer/person som sagt det. 
känn dej träffad.. Surf*tta..


heeeeej.. sova ja tack..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0