Satc

Härligt med en ledig i mitten på veckan..
Fick sovsällskap inatt igen.. höhö
Men denna kväll såg vi inte Mr Palsoon (morgan pålsson)
utan en riktig girly movie.. Sex and the city.. mm mm me love..
Känner igen mej lite grann där faktiskt..
det som inte var lika trevligt var att höra en gris brevid som somnade 
mitt i filmen.. tysta konstiga ljud å lite fniss fick jag lyssna på 
samtidigt som jag var helt inne i filmen. 


(Vad säger vi om denna bild?)

om cirkus 2 timmar åker bussen mot mitt andra hem.. torvalla..
allså dags för träning..
Today kommer de nya dräkterna .. wiihoo..
Man får väl hoppas på att man inte ser ut som en instoppad falukorv..
En bild kaaaanske kommer upp inom snar framtid..
Jag lovar inget..

Nu e det plugg tills man måste röra på sig..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0