Tisdag

ännu ett prov avklarat.. yes!

Har nu rast i 1 h 30 min.. å efter det är det ännu ett prov som gäller..
eller så var det att vi skulle på nå EU skit i aulan.. obligatorisk närvaro.-
det e ju lite udda.. jag bryr men faktiskt inte om det där.. varför ska man
då tvingas gå på dte.. plus att det bara är jag å en till kvar i skolan..
från klassen alltså.. resten bangade.. men jag e duktig .. ja de e jag..


btw!! mitt hår är koooooooooort! klippte mej igår..
Kände att jag kunde ställa upp å vara modell åt måtlis..
Nästan så att man kunde rakat det.. så kort blidde det..
haha nej då.. du e jätteduktig nattis.. ;)

nu  e det bara å vänta på att tiden ska gå..


heeeej

Kommentarer
Postat av: Lizette

Neej, det blev jätte fint ju :)

2009-05-12 @ 18:48:24
URL: http://lizettesw.blogg.se/
Postat av: Nathalie

juuuuuuuste :)

2009-05-28 @ 17:44:24
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0