K*k F*tt och hallonsaft..


long time no see.. SYND!

Dagen började bra fortsatte segt.. Och avslutades .... aa ni fattar nog..
Har jobbat från 12.30 idag.. ganska så mycket å göra.. vilket är skönt annars står man
bara som en fjåsa å inte vet vad man ska hitta på för att fördröja tiden..

Mitt i rushen kom en person som FÖRSTÖRDE min dag.. delägaren..
Det enda han kan göra är å komma med negativa kommentarer..
Men det är kul att F***AN inte kan hålla käften..
Självklart orkar man inte ta emot hur mycket skit som helst..

Det var bara å torka tåren å fotsätta...

HATAR HONOM!!!!!!!
Ville nästan skicka ett sms till andra ägaren.. min arbetsgivare... JAG SLUTAR!!!!!!
men man får väl stå ut å fortsätta ta skit..
Imorgon igen..kul

klockan ringer 05:50.. kul.. en lördag.. ha skön sovmorgon..

hej!


Kommentarer
Postat av: Lobolisa

ingen sovmorgon här heller... säger bara ett ord - VALP.

Hoppas att det går bra med jobbet!

Måste ju komma o spana in er lya oxå! :)

2009-10-16 @ 23:01:39
URL: http://honeyloulou.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta inte skit av idioter. prata med den andra ägaren hur han beter sej o hur du känner dej.

2009-10-17 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0