hur vad varför när? jag vet inte!

jag vet att jag borde gå vidare, jag vet att jag måste gå vidare..
men jag vill inte.. det sista jag vill är att inte ha dej i mitt liv.
du är..eller... va.. eller hur jag nu ska säga en sttooooor del av mitt liv.
det är inget jag bara kan lämna sådär..

du älskar mej, du älskar mej av hela ditt hjärta (?),
om det nu är så så förstår jag inte..

jag vet, jag vill; att det ska gå å lösa,

helt ärligt så kan jag inte köpa det du sagt.. det går liksom inte in. jag förstår inte..

jag gråter, jag mår dåligt, kan inte vill inte göra nåt..
du går runt´i mitt huvud exakt hela tiden.. jag menar vilken idiot om inte jag ställer sig å
gråter mitt på jobbet för ingenting.. joo jag..

å du säger att du gråter mår dåligt å allt det där, men ändå så väljer du den här vägen..ologiskt..

ditt hjärta säger ja, din hjärna nej.. är det inte hjärtat man ska följa..
är inte tankar bara något som kommer å går.. tankar ändras hjärtat ändras inte..


jag vill fortfarande har kvar dig i mitt liv, jag vill vara din jag vill att du ska vara min..
men jag är tyvärr inte säker på om du kommer kunna finnas i mitt liv utan att vara min.

jag kan leva utan dej, men jag kan inte se dej med någon annan... kommer du ihåg?

just nu känns det som att jag inte kan leva utan dej..
nån gång kommer jag säkert vara glad igen.. men jag kommer fortfarande sakna..
och jag kommer definitivt inte kunna se dej med någon annan..
skitsamma om det är månader eller år.. det e något jag aldrig kommer kunna göra..

och du pratar om tid.. tid för dej själv.. det hjälper att kommunicera.. vill du vara själv kan du va själv.. vill du åka iväg åk iväg. vill du att jag ska åka iväg så gör jag det.. Som du gjorde förut.. du behövde en paus.. du åkte till vimmerby.. efter det kändes allt såå perfekt.. man får sakna varandra.. man ska sakna varandra.. det hjälper..

Återigen jag vill ha dej i mitt liv som min.. men du väljer helt tvärtom.. vilket knäcker mej.. du har mitt hjärta.. du kommer alltid ha mitt hjärta.. jag måste börja om på nytt, när jag känner mej redo.. vet inte när, vet inte hur.. jag är rädd..'

skulle bara att allt var en mardröm..
jag vill bara vakna upp å se dej vid min sida..

jag saknar dej, jag älskar dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0